

Galatasaray’ın golcü yıldızı Victor Osimhen, Liverpool mücadelesinde yaşadığı talihsiz sakatlığın ardından başarılı bir ameliyat geçirdi ve sağ ön kolundaki kırıktan dolayı takılan plakla hastaneden taburcu edildi. Bu gelişme, sarı-kırmızılı camiada endişeyle beklenen iyileşme sürecinin ilk adımı oldu.
Sağ ön koluna takılan plakla tedavisi başlayan 27 yaşındaki Nijeryalı forvetin sahalara dönüşü için ilk etapta 5 haftalık bir periyot öngörülüyor. Ancak kulüp sağlık ekibi, kemiğin hızlı kaynaması durumunda bu sürenin kısalabileceğine dair umutlu sinyaller veriyor. Osimhen’in en büyük arzusu ise bir an önce takımına katılarak mücadeleye geri dönmek.
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, yönetici Abdullah Kavukcu ve teknik direktör Okan Buruk’un hastane ziyaretinde duygusal anlar yaşayan Nijeryalı süperstar, sarı-kırmızılı camiaya şampiyonluk sözü verdi. “Ameliyatım çok iyi geçti. Eski sakatlıklarımın yanında bu hiçbir şey,” ifadelerini kullanan Osimhen, taraftarları rahatlatarak ekledi: “Şampiyonlar Ligi’nde yolun sonuna gelmiş olabiliriz ama Süper Lig şampiyonluğu yine bizim olacak. Hiç merak etmeyin.”
Yıldız oyuncu, 24-26 Nisan tarihleri arasında oynanacak Fenerbahçe derbisinde sahadaki yerini almayı hedefliyor. Bu kritik karşılaşmaya yetişmek için takımdan uzak kaldığı süreçte de özel antrenman programlarına titizlikle devam edeceği öğrenildi.
Bu sezon Galatasaray formasıyla çıktığı Süper Lig ve Şampiyonlar Ligi olmak üzere toplam 29 maçta 19 gol ve 7 asistle doğrudan 26 gole katkı sağlayan Victor Osimhen’in takıma geri dönüşü, şampiyonluk yolunda büyük önem taşıyor.
EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.