

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın başlattığı soruşturma neticesinde, aralarında tanınmış şarkıcılar, sosyal medya fenomenleri ve oyuncuların da bulunduğu 19 kişi, ‘uyuşturucu madde kullanmak’ iddiasıyla İstanbul İl Jandarma Komutanlığı’nda ifade verdi.
Jandarmadaki işlemlerin ardından şüpheliler, detaylı tahliller için Adli Tıp Kurumu’na sevk edildi. Şarkıcı, oyuncu ve fenomenlerin de bulunduğu bu kişilerden alınan saç ve kan örnekleri incelendi. Yapılan testler sonucunda 19 kişiden 8’inin uyuşturucu testinin pozitif olduğu tespit edildi.
Tıbbi ilaç kullanımı nedeniyle uyuşturucu testi pozitif çıkan şarkıcı İrem Derici, ifade vermek üzere Çağlayan’daki İstanbul Adalet Sarayı’na geldi. Derici, savcılıkta ifade verdi.
Adliye çıkışında basın mensuplarına açıklama yapan İrem Derici, esprili bir dille “Çok güzelim diye dava açmışlar, ifade vermeye giriyorum. Dosyayı kapatmaya geldik, sonuçlarımız tertemiz çıktı. Prosedür olduğu için geldik. Grip olana ‘Niye antibiyotik alıyorsunuz’ diye soruyor musunuz; benim de kafam hasta” şeklinde konuştu. Derici’nin avukatı ise bu işlemin rutin bir uygulama olduğunu ve kolluk kuvvetlerine verilen ifadenin tekrarlandığını belirtti.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)
EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026
1
Kumru ai : Türkçe’nin İlk Büyük Dil Modeli Resmen Tanıtıldı
2364 kez okundu
2
Arabanın bagajında çorba pişirip dağıttı
1573 kez okundu
3
İlişki vaad edip evlerine çağırdıkları erkeklere kabusu yaşattılar
1373 kez okundu
4
Mattia Ahmet Minguzzi Davasında Dikkat Çeken Gelişmeler
1031 kez okundu
5
İçişleri Bakanlığı’ndan Mansur Yavaş’a 2. soruşturma izni
849 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.