

Sultangazi’deki İstanbul Sultangazi Derneği, Oltu Çatak Mahallesi sakinleri için bir iftar yemeği düzenledi. Dernek Başkanı Recep Aras ve yönetim kurulu üyelerinin ev sahipliğinde gerçekleşen buluşma, hemşehriler arasında güçlü bir dayanışma sağladı.
Başkan Aras, iftar yemeğinde yaptığı konuşmada, bu organizasyonun gurbetçi Oltu kökenlileri bir araya getirmeyi ve dostluk bağlarını güçlendirmeyi amaçladığını vurguladı. Hemşehrileriyle keyifli vakit geçirmenin mutluluğunu dile getirerek, katılımcılara teşekkürlerini iletti.
Yoğun katılımla gerçekleşen iftar yemeği, büyük bir başarıya ulaştı. Başkan Aras ve yönetim kurulu, etkinliğin olumlu sonuçlarından duydukları memnuniyeti ifade ederek, bu birlikteliğin önemini dile getirdiler.
Samimi sohbetler ve paylaşımların ön planda olduğu iftar, Ramazan ayının huzurlu ve birleştirici atmosferini daha da güçlendirdi. – ERZURUM
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Yerel Haberler / Kültür Sanat / Sultangazi / İstanbul / İftar / Yaşam / Oltu
EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026
1
En İyi Instagram Takipçi Satış Siteleri Bayi AVM
20155 kez okundu
2
Muğla’da Kafa Kafaya Çarpışma: İki Sürücü Yaralandı
8480 kez okundu
3
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7332 kez okundu
4
Samsun’da 1,5 Ton Kaçak Midye Ele Geçirildi
4776 kez okundu
5
Kumru ai : Türkçe’nin İlk Büyük Dil Modeli Resmen Tanıtıldı
2364 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.