

İnegöl’de, sahte kimliklerle göçmen sağlığı merkezine başvuran iki tüberküloz hastası, polis müdahalesini gerektirdi.
İhbar üzerine harekete geçen İnegöl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Orhaniye Mahallesi’ndeki merkezde iki şahsı yakaladı. Bulaşıcı hastalıkları nedeniyle 112 ekipleri çağrıldı ve sağlık personeli, gerekli önlemleri alarak hastaları ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne sevk etti. İlk müdahalenin ardından hastalar, Verem Savaş Dispanseri’ne transfer edildi.
EKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026
1
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7326 kez okundu
2
İnegöl’de İki Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı
589 kez okundu
3
BUSKİ Bursa su kesintisi: Bursa’da sular ne zaman gelecek? Gemlik, Karacabey, Kestel 1-2 Ağustos 2024 Bursa su kesintisi listesi!
526 kez okundu
4
Bursa’da Boya Tüpü Patladı, Yaşlı Adam Gözünden Yaralandı
495 kez okundu
5
Yavru köpeğe defalarca vurarak öldürdü
485 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.