DOLAR 46,4967 0.04%
EURO 52,8321 -0.2%
ALTIN 5.950,24-3,14
BITCOIN 2764867-4.45224%
İstanbul
27°

AÇIK

KALAN SÜRE

X
İBB Kumanyası 51 Öğrenciyi Hastanelik Etti
78 okunma

İBB Kumanyası 51 Öğrenciyi Hastanelik Etti

ABONE OL
Aralık 26, 2024 12:52
İBB Kumanyası 51 Öğrenciyi Hastanelik Etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin Şile’de 75. Yıl Ortaokulu öğrencilerine dağıttığı kumanyaların tüketilmesinin ardından 51 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Okul önünde bir araçtan öğrencilere verilen kumanyalar, sandviç, kek, süt, elma ve sudan oluşuyordu. Sandviçlerin içinde kaşar peyniri, cheddar peyniri, domates ve marul bulunduğu tespit edildi.

Öğrencilerden saat 09:15’ten itibaren bulantı ve kusma şikayetleri gelmeye başlayınca okul yönetimi 112 Acil Servis’i aradı. Şile Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 51 öğrencinin tedavileri sürüyor.

İBB Kumanyası 51 Öğrenciyi Hastanelik Etti
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / EMRE SERTDEMİR – 3. Sayfa Yerel Haberler – Eğitim – Sağlık – Kusma – Şile

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.