

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin Şile’de 75. Yıl Ortaokulu öğrencilerine dağıttığı kumanyaların tüketilmesinin ardından 51 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Okul önünde bir araçtan öğrencilere verilen kumanyalar, sandviç, kek, süt, elma ve sudan oluşuyordu. Sandviçlerin içinde kaşar peyniri, cheddar peyniri, domates ve marul bulunduğu tespit edildi.
Öğrencilerden saat 09:15’ten itibaren bulantı ve kusma şikayetleri gelmeye başlayınca okul yönetimi 112 Acil Servis’i aradı. Şile Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 51 öğrencinin tedavileri sürüyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / EMRE SERTDEMİR – 3. Sayfa Yerel Haberler – Eğitim – Sağlık – Kusma – Şile
EKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026
1
Okullar ne zaman açılacak? Okulların açılmasına kaç gün kaldı? 2024 sayaç
1190 kez okundu
2
2025 Hemşire maaşı ne kadar oldu? 2025 Hemşire Hemşire maaşı kaç TL?
1155 kez okundu
3
Düz memur nedir? Düz memur kadroları nelerdir?
999 kez okundu
4
Altının gramı 2 bin 536 liradan işlem görüyor
638 kez okundu
5
Düzce Valisi, Yeni Ortaokul İnşaatlarını İnceledi
600 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.