

Sevgililer Günü’nde, beş Bursaspor taraftarı Özlüce Tesisleri’ne koşarak sevgi gösterisinde bulundu. “Sevgiliye Koşuyoruz” sloganıyla düzenlenen koşuya maratoncu Yasin Avcı öncülük etti.
Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’ndan başlayıp yaklaşık 8 kilometrelik bir parkurda koşan grup, dev bir Bursaspor bayrağı taşıdı. Polis eşliğinde gerçekleşen koşuya, yoldan geçen sürücüler de korna ve el sallamalarıyla destek verdi.
Yasin Avcı, sekizincisini düzenledikleri geleneksel koşuyu, yeşil-beyaz sevgi ve bağlılıklarının bir gösterisi olarak nitelendirdi. Bursaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Mustafa Kemal Gürmen’in desteğiyle organize edilen etkinliğin, deprem nedeniyle bir yıl ara verildiğini ancak devam edeceğini belirtti. Avcı, Bursaspor aşkından vazgeçmeyeceklerini vurguladı.
Bursaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Mustafa Kemal Gürmen ise, bu anlamlı maratonun gelecek yıllarda daha da genişletilerek uluslararası düzeyde tanıtılmasını hedeflediklerini açıkladı. Koşunun İbrahim Yazıcı Özlüce Tesisleri’nde son bulmasının, Bursaspor ile buluşmayı simgelediğini ifade eden Gürmen, tüm Bursaspor sevdalılarını kutladı. Etkinliğin destekçilerine teşekkür eden Gürmen, bu yılki Sevgililer Günü koşusunu, Bursaspor’u şampiyon yapan başkan İbrahim Yazıcı ve derneğin eski başkanı Mesut Ağır’a armağan ettiklerini duyurdu.
EKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7325 kez okundu
2
İnegöl’de İki Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı
589 kez okundu
3
BUSKİ Bursa su kesintisi: Bursa’da sular ne zaman gelecek? Gemlik, Karacabey, Kestel 1-2 Ağustos 2024 Bursa su kesintisi listesi!
526 kez okundu
4
Bursa’da Boya Tüpü Patladı, Yaşlı Adam Gözünden Yaralandı
495 kez okundu
5
Yavru köpeğe defalarca vurarak öldürdü
485 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.