

Bursa’da plakası kapatılmış bir motosikletle gezen iki genç, bir akaryakıt istasyonunda polis tarafından yakalandı. Gençlerin şaşkınlığı, polis memurunun “Geçmiş olsun gençler” diyerek ceza yazmasıyla yerini bir nebze rahatlamaya bıraktı. İki arkadaş, 2770 TL’lik ceza makbuzunu elinde tutarken polis memuruyla hatıra fotoğrafı çektirdi; bu ilginç olay, sürücü kamerasına kaydedildi.
Akaryakıt istasyonunda yakıt almak için duran iki genç, plakalarını kapattıkları motosikletle dikkat çekti. Polis memuru, gençlerin kimliklerini kontrol ettikten sonra trafik ekiplerini çağırdı. Sürücüye düzenlenen 2770 TL’lik ceza, beklenmedik bir dostluk anına dönüştü: Gençler, polis memuruyla birlikte hatıra fotoğrafı çektirmeyi tercih etti. Bu sıra dışı olay, olay yerindeki güvenlik kamerası tarafından kaydedildi.
EKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
29 gün önceEKONOMİ
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026EKONOMİ
23 Haziran 2026
1
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7326 kez okundu
2
İnegöl’de İki Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı
589 kez okundu
3
BUSKİ Bursa su kesintisi: Bursa’da sular ne zaman gelecek? Gemlik, Karacabey, Kestel 1-2 Ağustos 2024 Bursa su kesintisi listesi!
526 kez okundu
4
Bursa’da Boya Tüpü Patladı, Yaşlı Adam Gözünden Yaralandı
495 kez okundu
5
Yavru köpeğe defalarca vurarak öldürdü
485 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.