DOLAR 46,4829 0.03%
EURO 52,9326 -0.41%
ALTIN 6.168,35-1,50
BITCOIN 2892354-4.12963%
İstanbul
25°

AÇIK

KALAN SÜRE

X
Bursa’da İşçiler Maaşlarını Alamadıkları İçin Çatıda Eylem Yaptı
70 okunma

Bursa’da İşçiler Maaşlarını Alamadıkları İçin Çatıda Eylem Yaptı

Bursa'nın İnegöl ve Yıldırım ilçelerinde anaokulu inşaatı yapan taşeron işçiler, maaşlarını almadıkları gerekçesiyle çatıya çıkarak eylem gerçekleştirdi. Polis ve itfaiye ekipleri olay yerine sevk edilirken, işçiler uzun ikna çabaları sonucu çatıdan indi. İşçilerin maaşlarının ödeneceği bildirildi.

ABONE OL
Şubat 12, 2025 08:55
Bursa’da İşçiler Maaşlarını Alamadıkları İçin Çatıda Eylem Yaptı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’nın İnegöl ve Yıldırım ilçelerinde inşaatı devam eden iki anaokulunda çalışan taşeron firma işçileri, alacakları maaşlar nedeniyle eylemde bulundu. İşçiler, okulların çatısına çıkarak yetkililerden maaşlarını talep ettiler.

Aynı anda gerçekleşen iki ayrı olayda, Yıldırım’daki anaokulunda 5, İnegöl Cumhuriyet Mahallesi Miray Sokak’taki anaokulunda ise 2 işçi çatıda beklediler. Durumun ihbar edilmesi üzerine bölgeye polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri güvenlik önlemi olarak hava yatağı kurarken, polis ekipleri bir saat süren ikna çalışmalarıyla işçilerin çatıdan inmesini sağladı. Yetkililer işçilere alacaklarının ödeneceğini bildirdi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. – BURSA

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.