

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, salçalık domates üreticilerinin yaşadığı sorunları gidermek için harekete geçtiğini açıkladı. Çiftçilerin otoyolu kapatarak protesto etmesinin ardından Vali Demirtaş, Tarım Kredi Kooperatifi ile yapılan anlaşma doğrultusunda ilk etapta 30 bin ton salçalık domates alımı gerçekleştirileceğini belirtti.
Vali Demirtaş, “Çiftçilerimizin sorunlarını çözmek için son 10 gündür oda başkanları, salça fabrikaları ve iş adamlarıyla görüşmeler gerçekleştirdik. Oda başkanlarımızın ve iş adamlarımızın görüşlerini dinledikten sonra Tarım Kredi Kooperatifi ile görüşerek 30 bin ton salçalık domates alımı konusunda anlaşmaya vardık. Kooperatif şu anda alımlara başladı. Biz çiftçilerimizin yanında olduğumuzu, sorunlarını çözmek için çaba gösterdiğimizi herkesin bilmesini istiyoruz. Sebze ve meyve üreticilerimizin sıkıntılarını gidermek için Ticaret Bakanı ve Tarım Bakanı ile görüştük. Bugün 20’nin üzerinde zincir marketle görüşerek Karacabey ve Mustafakemalpaşa’nın ürünlerini satmaları konusunda anlaşma sağladık. Lütfen bize güvenin, sizin sorunlarınızı çözmek için buradayız. Artık yolu açın, sizi seviyoruz” dedi.
EKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7325 kez okundu
2
İnegöl’de İki Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı
589 kez okundu
3
BUSKİ Bursa su kesintisi: Bursa’da sular ne zaman gelecek? Gemlik, Karacabey, Kestel 1-2 Ağustos 2024 Bursa su kesintisi listesi!
525 kez okundu
4
Bursa’da Boya Tüpü Patladı, Yaşlı Adam Gözünden Yaralandı
495 kez okundu
5
Yavru köpeğe defalarca vurarak öldürdü
485 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.