

İnegöl’de gece saatlerinde yaşanan bir gasp olayında, iki şüpheli, 20 yaşındaki Abdullah H.’yi bıçaklayarak yaraladı ve pompalı tüfekle tehdit ederek cep telefonunu çaldı. Şüphelilerin yakalanması için geniş çaplı bir polis operasyonu başlatıldı.
Olay, Sinanbey Mahallesi’nde gece 11 sıralarında meydana geldi. Alınan bilgilere göre, kimlikleri henüz tespit edilemeyen iki saldırgan, Abdullah H.’nin alnını ve ellerini bıçakladıktan sonra, pompalı tüfekle korkutarak cep telefonunu gasp etti. Yaralı genç, özel bir araçla İnegöl Devlet Hastanesi’ne götürülerek tedavi altına alındı.
Polis ekipleri, şüphelilerin yakalanması için yoğun çaba sarf ediyor. – BURSA
EKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
27 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
28 gün önceEKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026EKONOMİ
22 Haziran 2026
1
Bursa’da Tıra Çarpan Kamyonet Sürücüsü Kendi İmkanlarıyla Kurtuldu
7326 kez okundu
2
İnegöl’de İki Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı
589 kez okundu
3
BUSKİ Bursa su kesintisi: Bursa’da sular ne zaman gelecek? Gemlik, Karacabey, Kestel 1-2 Ağustos 2024 Bursa su kesintisi listesi!
526 kez okundu
4
Bursa’da Boya Tüpü Patladı, Yaşlı Adam Gözünden Yaralandı
495 kez okundu
5
Yavru köpeğe defalarca vurarak öldürdü
485 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.