DOLAR 46,4881 0.02%
EURO 53,1536 -0.03%
ALTIN 6.189,39-1,16
BITCOIN 2975011-0.27572%
İstanbul
25°

AÇIK

KALAN SÜRE

X
Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu’nda Yangın Çıktı
110 okunma

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu’nda Yangın Çıktı

ABONE OL
Ağustos 23, 2024 07:50
Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu’nda Yangın Çıktı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu üzerindeki bir kulübede çıkan yangın, çevredeki zeytin bahçelerine yayıldı. Olay, Demirtaş mevkiindeki İsmetiye viyadük ayağında saat 17.00 sıralarında meydana geldi.

Yangın hızla büyüyerek zeytin ağaçlarını sardı. Olay yerine gelen Bursa Orman Bölge Müdürlüğü, Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Yıldırım Belediyesi itfaiye ekipleri alevlere müdahale ediyor. Yetkililer, yangının ormana sıçramasını engellemek için yoğun bir şekilde çalışıyor.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Güncel

Orhangazi İtfaiye Zeytin İzmir Gebze Bursa İtfaiye Bursa Yaşam Güncel Haberler

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.