DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28072231.46102%
İstanbul
29°

AÇIK

KALAN SÜRE

X
Fenerbahçe'de ayrılık: Takıma veda etti
140 okunma

Fenerbahçe'de ayrılık: Takıma veda etti

4 sezondur Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nda forma giyen ABD'li oyuncu Kayla McBride, sarı - lacivertlilere veda etti.

ABONE OL
Ağustos 5, 2024 16:41
Fenerbahçe'de ayrılık: Takıma veda etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı’nın yıldız oyuncusu Kayla McBride, 2024-2025 sezonunda sarı-lacivertli formayı bırakacağını duyurdu. Kulübün resmi web sitesinde yapılan açıklamada, 2020’den beri Fenerbahçe’nin başarısına büyük katkı sağlayan McBride’ın, ailevi nedenlerle Amerika Birleşik Devletleri’nde kalma kararı aldığı belirtildi. Dört sezon boyunca Fenerbahçe’de forma giyen ve birçok şampiyonluğa imza atan McBride, 21 numaralı formayı giydiği süreçte sarı-lacivertli taraftarların gönlünde taht kurmuştu. Fenerbahçe, McBride’a gösterdiği emek ve özveri için teşekkür ederek, yollarının gelecekte yeniden kesişeceğine olan inancını dile getirdi.

ABD’li basketbolcu, geçtiğimiz sezon Fenerbahçe ile FIBA Süper Kupa, Türkiye Kupası, Euroleague ve Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde şampiyonluk sevinci yaşamıştı.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.