

İzmir Bergama’da çiftçilikle geçinen bir üretici, tarlasından hasat ettiği kıvırcıkların değerinin çok altında fiyatlandırılmasına sosyal medya üzerinden tepki gösterdi. Üretici, alıcıların kıvırcık başına sadece 2 TL teklif etmesi üzerine yaşadığı hayal kırıklığını ve öfkeyi dile getirdi.
Artan üretim maliyetleri ve piyasadaki düşük fiyat politikası karşısında çaresiz kalan Bergamalı çiftçi, emeğinin karşılığını alamamaktan yakındı. Ürünü satmak yerine tarlasında bırakacağını ve hatta koyunlarını otlatarak zararını telafi etmeye çalışacağını vurgulayan üretici, “Bu kıvırcığın tanesine 2 lira veriyorlar. Ben bu fiyata satacağıma koyunlarımı otlatırım, daha iyi!” ifadeleriyle yaşadığı mağduriyeti gözler önüne serdi.
Çiftçinin bu isyanı, tarım sektöründe yaşanan zorlukları ve üreticilerin düşük gelirlerle mücadele etme çabasını bir kez daha gündeme getirdi. Üreticinin paylaşımı kısa sürede sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.
Kaynak: Haberler.com / Ekonomi
EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026EKONOMİ
26 Haziran 2026
1
Araç sahiplerine güzel haber! Benzine dev indirim geliyor
6931 kez okundu
2
Bakan Yumaklı, yaklaşık 1,4 milyar lira tarımsal destekleme ödemesinin bugün yapılacağını bildirdi
4607 kez okundu
3
Mattia Ahmet Minguzzi Davasında Dikkat Çeken Gelişmeler
1030 kez okundu
4
Akaryakıta sürpriz indirim! Haftalar sonra psikolojik sınırın altına indi
936 kez okundu
5
Baba ve oğlunun yüzünü güldüren mantar avı
661 kez okundu
Güvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.