ABD başkanlık seçimlerinin televizyon yayınları sırasında Türkiye’nin turizm destinasyonları dünya çapında tanıtıldı. Kültür ve Turizm Bakanlığı, bu tanıtım stratejisinin büyük bir başarı olduğunu duyurdu.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 5 Kasım’daki ABD başkanlık seçimleri sırasında, Türkiye’nin eşsiz turizm bölgelerini sergileyen tanıtım filmleri uluslararası haber kanallarında yayınlandı. CNN, BBC, Euronews, Bloomberg ve Al Jazeera gibi kanalların reklam aralarında, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın hazırladığı filmler, 200’den fazla ülkede izleyicilerle buluştu.
‘İSTANBUL’DA HAVALI NASIL OLUNUR?’, ‘BODRUM’, ‘KAPADOKYA’, ‘LEZZETLİ TÜRKİYE’, ‘SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK’, ‘ARKEOLOJİ’, ‘GÜNEY DOĞU’ ve ‘TÜRK RİVİYERASI’ konulu filmler, Türkiye’nin güzelliklerini ve sürdürülebilirlik, tarih ve mutfak kültürü gibi alanlardaki güçlü yönlerini küresel izleyicilere sundu.
Bakanlık, bu tanıtım stratejisinin daha önce de başarıyla uygulandığını belirtti. 27 Haziran 2024’te, Biden-Trump münazarası sırasında ‘İSTANBUL THE NEW COOL’ adlı reklam yayınlanmıştı. Ayrıca 10 Eylül’deki ikinci münazara sırasında ‘İSTANBUL’DA HAVALI NASIL OLUNUR?’ filmi, ABD’de büyük ilgi görmüştü. Türkiye, bu tanıtım stratejisiyle turizm potansiyelini uluslararası arenada en üst düzeye çıkarmayı ve turizm markasını dünya genelinde tanıtmayı hedefliyor. Başkanlık seçimleri gibi büyük bir platformda Türkiye’nin tanıtım filmlerinin yayınlanması, ülkenin kültürel, tarihi ve doğal güzelliklerini dünya vitrinine taşıyan önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Güncel Kültür Ve Turizm Bakanlığı Uluslararası İlişkiler Kültür Sanat Politika Türkiye Güncel Turizm Kültür Medya”
GÜNDEM
9 saat önceGENEL
9 saat önceGENEL
9 saat önceGENEL
10 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önce