Ramazan ayı boyunca perakende sektörü, tüketicilerin bütçelerine katkıda bulunmak amacıyla kapsamlı indirim ve fiyat sabitleme kampanyaları düzenliyor. Yerel ve ulusal market zincirleri, binlerce üründe fiyatlarını sabitledi; bunlar arasında bakliyat, makarna, un, yağ, konserve, salça, çay, kahve, temizlik ve kişisel bakım ürünleri yer alıyor. Bazı ürünlerde ise ek olarak %25’e varan indirimler uygulanıyor. İstanbul PERDER Başkanı Faruk Güzeldere, temel gıda maddelerinde bu fiyat istikrarının enflasyonu düşürmeye yardımcı olmasını beklediklerini belirtti. Et ve Süt Kurumu ile yapılan protokol sayesinde, kırmızı et fiyatları da ocak ayından itibaren sabit tutuluyor. Yoğun müşteri ilgisiyle karşılaşan bu kampanyalar, tüketicilerin ramazan alışverişlerini daha rahat yapmalarını sağlıyor.
Süpermarketler ayrıca, çeşitli fiyat seçenekleri sunan hazır erzak kolileri ve hediye çekleri de satışa sundu. CarrefourSA, farklı boyutlarda ramazan kolileri sunarken; Migros da “Bereket Paketi” ve “Lezzet Paketi” adıyla iki farklı ramazan paketi oluşturdu. Migros, ayrıca Şubat ve Mart aylarında birçok üründe ek indirimler uyguladı. Şok Market ise Mart ayı boyunca 100 üründe 2024 Mart fiyatlarını geçerli kıldı. Bu durum, yerel marketlerin de benzer indirimler ve fiyat sabitleme uygulamalarıyla tüketicilere destek olduğunu gösteriyor. Birçok şirket, yardımlaşma ve dayanışmayı artırmak için sivil toplum kuruluşlarına bağış yapma olanağı da sağlıyor.
CoinTR’den 1.000 TL Hediye! Hemen Üye Ol, Kolayca Kazanmaya Başla! Şimdi Katıl! Reklamdır
Kaynak: AA / Aylin Rana Aydin Kuş – Ekonomi istanbul Ekonomi Yaşam”
GENEL
2 saat önceGENEL
4 saat önceGENEL
4 saat önceGÜNDEM
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGüvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.