Hyundai Motor Company, Interbrand’in “En İyi Global Markaları” sıralamasında 30. sıraya yükselerek marka değerini 23 milyar dolara çıkardı.
Şirket, son beş yılda marka değerinde %63’lük bir artış kaydettiğini belirtti. Bu başarının arkasında, “İnsanlık İçin İlerleme” vizyonu ve özellikle IONIQ model serilerinin büyük etkisi bulunuyor.
Hyundai, IONIQ modelleriyle “Dünya Otomobil Ödülleri”nde liderliğini sürdürürken, J.D. Power, Red Dot ve IF Design gibi prestijli organizasyonlardan da övgüler topladı.
Şirket, marka etkisini genişletme hedefiyle stratejik yatırımlarına devam ediyor. Singapur’daki Hyundai Motor Grubu İnovasyon Merkezi’nin tamamlanmasıyla birlikte, Hyundai Motor Grubu Metaplant America, Ulsan’daki elektrikli araç tesisi ve Suudi Arabistan’daki yeni fabrikasıyla mobilite alanındaki global gücünü daha da artırdı.
Interbrand’in marka değerlendirmeleri, Hyundai’nin finansal performansını, marka etkisini ve rekabet gücünü üç ana kriter üzerinden değerlendirerek şirketin sürdürülebilir büyümesini ve sağlam performansını vurguluyor.
GENEL
50 dakika önceGENEL
50 dakika önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önceGÜNDEM
4 saat önceGÜNDEM
5 saat önceGÜNDEM
5 saat önce