Bütünleşik Pazarlama Mecrası Branding Türkiye ve Deneyimsel Pazarlama Ajansı 1Fikir1Marka iş birliğiyle hayata geçirilen EduTalks etkinlik serisinin ikinci ayağı, “Üniversite Buluşmaları” temasıyla İstanbul Aydın Üniversitesi’nde gerçekleştirildi.
Topluluk oluşturmayı ve üniversite öğrencilerine 100’den fazla pazarlama olgusu, kavram ve konuyu içeren etkinlikler düzenlemeyi amaçlayan EduTalks, İstanbul Aydın Üniversitesi’nde ikinci kez kapılarını açtı.
4 Kasım 2024 tarihinde düzenlenen etkinlik, alanında uzman isimlerin katılımıyla konferans ve panel oturumlarına ev sahipliği yaptı. Teknoloji girişimcisi PitGrowth, etkinlikte girişimcilik üzerine bir sunum gerçekleştirdi. Oturumların ardından, öğrenciler ve sektör profesyonelleri arasında keyifli bir networking süreci başladı.
Bütünleşik pazarlama kavramı çerçevesinde öğrencilere bilgi ve deneyim aktararak bilişsel farkındalıklarını artırmayı hedefleyen EduTalks’ın 4 Kasım 2024 tarihinde gerçekleşen etkinliğinde sahne alan isimler şunlardır:
Yeni Nesil Bir Kavram: Dijital Markalaşma
Mürsel Ferhat Sağlam, “Dijital Markalaşma 1.0” başlıklı konuşmasında, literatüre kazandırdığı dijital markalaşma kavramının hem akademik hem de iş dünyasında yarattığı değişimi ele aldı. Sağlam, dijital markalaşma kavramının önemini ve sistem üzerindeki etkisini detaylı bir şekilde analiz etti.
Marka Ve İmaj Nasıl Oluşur Soruları Yanıtlandı
1Fikir1Marka Kurucusu Ercan Ulusoy, bir markanın kuruluş sürecini ve “marka nasıl kurulur?” sorusuna yanıt aradı. Ulusoy, akademik bilgiyi güncel örneklerle birleştirerek konuyu açıkladı. İmaj yönetimi konusunda uzman olan İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Deniz Akbulut, imajın önemini vurgulayarak, dijital çağda imaj yönetiminin dijital platformlar aracılığıyla sürdüğünü belirtti.
Haberler.com CEO’su Sümeyra Teymur’dan Önemli Tespitler
Haberler.com CEO’su Sümeyra Teymur, “Yeni Medya” temalı konuşmasında medya algısındaki değişimi ve dönüşümü ele aldı. Teymur, geleceği şekillendiren teknolojileri ve yapay zekanın iş dünyası üzerindeki etkisini analiz ederek, bu durumun beraberinde yeni fırsatlar yarattığını vurguladı. Ayrıca, öğrencilere kariyerleri açısından önemli önerilerde bulundu.
Yöresel Mutfak Markalaşması İle İlgili Ufuk Açıcı Konuşma
Nalia Karadeniz Mutfağı Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Tarakçı, yöresel mutfak markalaşması üzerine önemli değerlendirmelerde bulunarak, Nalia Karadeniz Mutfağı’nın hikayesini ve yöresel Türk mutfağının markalaşma yolculuğunu paylaştı. Tarakçı, kendi deneyimlerini aktararak, farklılaşmak için izledikleri adımları ve stratejilerini anlattı.
Girişim Case: PitGrowth
Teknoloji startup’larını indeksleyen bir platform olan PitGrowth’un Kurucu Ortağı Özkan Yağız, PitGrowth’un kuruluş amacını ve gelecek vizyonunu paylaştı. Ayrıca, teknoloji girişimcilerinin PitGrowth’a katılmaları için gerekli koşulları ve PitStop serisine dair merak edilenleri yanıtladı.
Sektör Paydaşları Bir Aradaydı
İş dünyası, akademi, startup ekosistemi, medya dünyası, teknoparklar, KOBİ’ler ve kamu paydaşlarının katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, katılımcılar Imesta Coffee’nin ikramlarıyla keyifli bir gün geçirdi. Konuşmalar arasında ve etkinlik sonundaki serbest networking kısmında birbirleriyle sohbet etme ve tanışma fırsatı buldular.
EDUTALKS’A DESTEKLER DEVAM EDİYOR!
Ekosistem paydaşlarının desteklediği EduTalks’ın ikinci etkinliğine İstanbul Aydın Üniversitesi ev sahipliği yaptı. Branding Türkiye ve 1Fikir1Marka tarafından düzenlenen etkinliğin stratejik ortağı İstanbul Aydın Üniversitesi olurken, İstanbul Aydın Üniversitesi TEKMER, İstanbul Aydın Üniversitesi SEM, İAÜ Kalite Ve Girişimcilik Kulübü, Fikirleri Dönüştürme Atölyesi, İstanbul Aydın Üniversitesi Teknoloji Transfer Ve Proje Yönetim Ofisi, Tuana Projects, PitGrowth, Seolog, Nalia Karadeniz Mutfağı etkinliği destekleyenler arasında yer aldı. 4 Kasım’daki etkinliğin medya ve destek partnerleri arasında ise Haberler.com, BiHaber.tr, Medya Takip Merkezi, SonDakika.com, StartupTeknoloji, Franchise Market Türkiye, Techinside, TeknoTalk, Hani Kurumsaldık, Haber Galerisi, Technologic, Medya Bilgi Rehberi, Goog Digital, Startup Gazetesi, Imesta Coffee, KIPS ve 9 Eylül Gazetesi yer aldı.
Betül Cirit Haberler.com – Eğitim İstanbul Aydın Üniversitesi Sümeyra Teymur Kültür Sanat Yapay Zeka Teknoloji İstanbul Türkiye Eğitim Medya Aydın Yaşam CEO”
GENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGüvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.