Jaguar, 2026’dan itibaren piyasaya sürülecek tüm modellerinde yeni bir tasarım anlayışını benimseyeceğini duyurdu. Bu kapsamlı değişim, markanın geleceğine yönelik vizyonunun bir yansımasıdır.
Yeni logo, ikonik jaguar figürünü 16 çubuklu bir ızgara ile modern bir yorumda sunuyor. Küçük harflerle ve yeni bir tipografiyle tasarlanan logo, “j” ve “r” harflerinin birleşiminden oluşan yeni bir monograma da sahip.
Jaguar CEO’su Adrian Mardell, bu dönüşümün markanın sürücülerle daha güçlü bir duygusal bağ kurmasını hedeflediğini vurguladı. Bu kapsamlı yenilenme, Jaguar’ın otomotiv sektöründeki gelecekteki konumunu yeniden tanımlamayı amaçlıyor.
Abdurrahman Yazıcı Haberler.com – Otomobil Otomobil Ekonomi Jaguar
GÜNDEM
42 dakika önceGÜNDEM
3 saat önceGENEL
3 saat önceGÜNDEM
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGENEL
5 saat önceGüvenliğiniz bizler için önemli. Bu yüzden gizlilik politikası sayfamızı inceleyiniz.