“`html
Başkent EDAŞ, 2024’ün ilk dokuz ayında, yenilikçi teknolojiler ve müşteri odaklı yaklaşımıyla Ankara’da kesintisiz elektrik dağıtımını sağladı. Bakım, onarım ve yatırım çalışmalarına devam ederek, sürdürülebilir enerji hedeflerine ulaşmak için çalıştı.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir üyesi olan Başkent EDAŞ, Ankara’nın enerji dönüşümüne öncülük eden şirketlerden biri olarak, insan ve teknolojiye yatırım yaparak projeler geliştirdi. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, şehrin enerji altyapısının güçlendirilmesi için önemli adımlar attı.
Şirket, 21.735 trafo ve 67.671 kilometrelik hat ağında sürdürülebilir ve kaliteli enerji sağlamak için geniş çaplı bakım, yenileme ve yatırım çalışmalarını sürdürdü. Dijital dönüşüm ve karbon ayak izinin azaltılması için de aktif çalışmalar yürütüldü.
Ankara’nın enerji altyapısı, kapsamlı çalışmalar ile güçlendirildi.
Ankara’nın birçok ilçesinde (Beypazarı, Nallıhan, Elmadağ, Çankaya, Altındağ, Polatlı, Gölbaşı, Şereflikoçhisar, Etimesgut, Bala, Haymana, Ayaş, Güdül, Kızılcahamam, Çamlıdere, Kazan, Sincan, Çubuk, Akyurt, Kalecik, Pursaklar) 8.298 aydınlatma armatürünün bakımı tamamlandı. Ayrıca, 316 pano, 74 trafo ve 749 dağıtım merkezi de bakım görerek enerji altyapısının güvenilirliği artırıldı. 4.418 kilometrelik hat bakımından geçti.
2024’ün ilk dokuz ayında, Başkent EDAŞ yatırım hedeflerini gerçekleştirerek 3 milyondan fazla müşteriye daha kaliteli ve kesintisiz enerji sağladı. 722 kilometre yeni kablo döşendi, 2.805 yeni aydınlatma armatürü monte edildi, 393 yeni elektrik panosu ve 129 trafo merkezi kuruldu.
Dijital dönüşüm projeleri hızla ilerletildi.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri, 2024 yılının ilk dokuz ayında bilgi sistemlerini ve iş uygulamalarını geliştiren, verimliliği artıran birçok projeyi hayata geçirdi. Yaklaşık 52 milyon TL bütçeli bu projeler arasında Şebeke Yönetim Sistemi, Filo Bildirim Portalı, CBS ile Enerji Müsaadesi Verilmesi ve daha birçok uygulama yer aldı.
Müşteri deneyimi ön planda tutuldu.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçlerin verimliliğini artırmak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için dijital dönüşümüne devam etti. Başkent EDAŞ, baskentedas.com.tr, Web ChatVolt, Başkent 186 Mobil Uygulaması, 0(312) 186 00 00 numaralı WhatsApp İhbar Hattı ve 186 Çağrı Merkezi ile 7/24 hizmet vererek müşteri talep ve şikayetlerine anında yanıt veriyor.
“`
GENEL
48 dakika önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önceGENEL
1 saat önce