Antalya’da yaşayan Melek Akar (50), iki ay önce aldığı otomobilin yazılım güncellemesi için yetkili servise teslim etti. Servis, aracını başka bir araca çarptırdı ve herhangi bir onarım yapmadan teslim etti. Akar, servisin “Sigortadan para alacaksınız” diyerek sorumluluktan kaçındığını belirtti.
Belediyeden emekli olan Akar, yeni otomobilini yazılım güncellemesi için servise bıraktı ve ikame araç alarak ayrıldı. Daha sonra otomobilinin kaza geçirdiği bilgisiyle servise geri döndü. Serviste, otomobilin ön kısmına hafif ticari bir aracın çarptığını gördü.
Akar, mart ayında 2 milyon liraya satın aldığı otomobilin hasar gördüğünü ve servisin 10 gün boyunca herhangi bir işlem yapmadığını söyledi. “Aracımız rampaya bırakılmıştı ve servis aracının geri geri çıkarken bizim aracımıza çarptığını gördük. Sıfır hasarlı araç, kazalı duruma geldi. On gün boyunca hiçbir işlem yapılmadı,” dedi.
‘SOKAKTA KAZA YAPMIŞ GİBİ DAVRANDILAR’
Akar, “Sanki sokakta kaza yapmışız gibi muamele gördük. ‘Sigortadan para alacaksınız’ diyerek sorumluluktan kaçındılar. Sıfır aldığımız aracımız değer kaybetti. Hiçbir çözüm önerisi sunulmadı. Sorumluluklarını kabul etmediler. Sürecin takipçisiyiz ve mala zarar verme ile ihmal nedeniyle hukuki süreç başlattık. Tüketici Başvuru Merkezinden de haklarımızı öğrendik ve gerekli adımları attık,” diye konuştu.
Servis yetkilileri, aralarında bir anlaşmazlık yaşandığını ve hukuki sürecin sonucunu bekleyeceklerini söyledi.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Güncel Otomobil Yazılım Antalya Güncel Hukuk Kaza”
GENEL
7 dakika önceGENEL
8 dakika önceGENEL
9 dakika önceGENEL
9 dakika önceGENEL
10 dakika önceGÜNDEM
56 dakika önceGÜNDEM
57 dakika önce