Albayrak Grubu’nun kurumsal Instagram hesabı, Sosyal Marka Endeksi “Social Brands” verilerine göre Ağustos ayında zirveye ulaştı.
Albayrak Grubu Kurumsal İletişim Koordinatörü Esad Sivri, grubun başarısının 71 yıllık köklü bir mirasın ve sürekli çabanın sonucu olduğunu belirtti. Sivri, “1952’den bu yana 20’den fazla sektörde faaliyet gösteren ve 80’e yakın şirket ve yayın markasıyla global bir oyuncu haline gelen Albayrak Grubu, iletişim stratejilerini her zaman zirveye ulaşmayı hedefleyerek kurguladı.” dedi.
Sivri, “Instagram hesabımızda şirketlerimizle ilgili güncel gelişmeleri paylaşırken gündemin nabzını da tutuyor, özgün içeriklerimizle etkileşimi artırmaya çalışıyoruz. Bu ay 80 bin takipçimizle 11 bin 622 etkileşim aldık. Sosyal medyanın gücünden haberdarız ve gelecekte de zirvede yer alma hedefimiz devam ediyor.” ifadelerini kullandı.
SocialBrands, markaların sosyal medya performansını objektif ve tarafsız bir şekilde ölçen bir platform. BoomSocial verilerini ve BoomSonar teknolojilerini kullanan platform, Facebook, X ve Instagram’da yer alan 51 binden fazla marka hesabını analiz ediyor.
1952 yılında inşaat sektörüyle başlayan Albayrak Grubu’nun yolculuğu, inşaat ve gayrimenkul yatırım ortaklığı, sanayi, lojistik ve medya gibi 20’den fazla sektörde 80’e yakın şirket ve yayın markasıyla devam ediyor.
Devamlı gelişim, sürdürülebilirlik ve yerli üretim anlayışı ile büyüyen grup, 10.000’i aşan çalışanı ile büyük ve güçlü bir aile olduğunu gösteriyor.
Albayrak Grubu’nun Besmele-i Şerif Temalı Hat Sergisi: Kültür Yolu Festivali’nin Erzurum durağına misafir oldu
Albayrak Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Albayrak’tan Cumhurbaşkanı Erdoğan’a anlamlı hediye
Albayrak Grubu İnsan Kaynakları Profesyonelleri İK Zirvesi-2024’te bir araya geldi
GENEL
11 saat önceGENEL
11 saat önceGENEL
17 saat önceGENEL
18 saat önceGENEL
18 saat önceGENEL
18 saat önceGENEL
18 saat önce