EduTalks Serisinin İkincisi İstanbul Aydın Üniversitesi’nde Gerçekleşti!
EduTalks, iş dünyası ve akademi çevrelerinden uzman isimleri bir araya getirerek bilgi ve deneyim paylaşımına odaklanan bir etkinlik serisi düzenliyor. Serinin ikinci etkinliği, İstanbul Aydın Üniversitesi'nde gerçekleştirildi ve gençlere bilişsel farkındalık kazandırma vizyonuyla 100'den fazla konu üzerine üniversite etkinlikleri düzenlemeyi hedefliyor.
EDUTALKS'DA ALANINDA UZMAN İSİMLER YER ALDI
Bu etkinlikte, Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam, 1Fikir1Marka Kurucusu Ercan Ulusoy, Haberler.com CEO'su Sümeyra Teymur, İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Deniz Akbulut, PitGrowth Kurucu Ortağı Özkan Yağız ve Nalia Karadeniz Mutfağı Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Tarakçı gibi alanlarında uzman isimler konuşmacı olarak yer aldı.
DİJİTAL MARKALAŞMA, İMAJ YÖNETİMİ VE YENİ MEDYA ÜZERİNE KONUŞMALAR
Mürsel Ferhat Sağlam, "Dijital Markalaşma 1.0" başlıklı konuşmasında, dijital markalaşmanın iş dünyası ve akademi üzerindeki dönüştürücü etkisini ele aldı. Ardından, Ercan Ulusoy, bir markanın kuruluş süreci ve marka oluşturma adımları üzerine bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Doç. Dr. Deniz Akbulut ise imaj yönetiminin önemini vurgulayarak dijital çağda bu sürecin dijital mecralarda nasıl şekillendiğini açıkladı.
Etkinliğin ikinci bölümünde, Sümeyra Teymur, "Yeni Medya" başlıklı konuşmasında medya dünyasındaki değişimleri ve yapay zekanın etkisini ele alarak gelecekteki kariyer fırsatları hakkında öğrencilere önerilerde bulundu. Süleyman Tarakçı ise yöresel mutfakların markalaşması konusunda deneyimlerini paylaşarak markalaşmada farklılaşmanın önemini vurguladı.
GİRİŞİM CASE SUNUMU: PİTGROWTH
PitGrowth Kurucu Ortağı Özkan Yağız, şirketin kuruluş misyonunu ve gelecek hedeflerini anlattığı sunumunda, teknoloji startuplarının PitGrowth'ta nasıl yer alabileceğini açıkladı ve PitStop serisine dair detaylı bilgiler paylaştı.
ETKİNLİĞE DESTEK VERENLER
EduTalks'ın ikinci etkinliğine İstanbul Aydın Üniversitesi ev sahipliği yaptı. Etkinliğin stratejik partneri İstanbul Aydın Üniversitesi olurken, etkinliğin destekçileri arasında İstanbul Aydın Üniversitesi TEKMER, İstanbul Aydın Üniversitesi SEM, İAÜ Kalite Ve Girişimcilik Kulübü, Fikirleri Dönüştürme Atölyesi, İstanbul Aydın Üniversitesi Teknoloji Transfer Ve Proje Yönetim Ofisi, Tuana Projects, PitGrowth, Seolog, Nalia Karadeniz Mutfağı yer aldı.